بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۱۳۰
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

شركت کیان گستر کسری از شرکت های طرف قرارداد نیروی انسانی شرکت آب منطقه ای قزوین به منظور تأمین تعداد 4 نفر نیروی خدماتی مورد نیاز در نظر دارد از طریق آزمون علمی کتبی، مصاحبه و گزینش نسبت به جذب نیرو اقدام نماید. لذا از کلیه متقاضیان بومی استان که حائز شرایط ذیل می‌باشند دعوت به همکاری می‌نماید.
داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به همکاری می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت اینترنتی مراجعه نمایند.
مهلت ثبت نام تا 17 مهرماه 1403 می باشد.

جدول مورد نیاز تامین نیروی انسانی

رشته شغلی

رشته تحصیلی مورد نیاز

تعداد مورد نیاز

جنسیت

محل خدمت

نیروی خدماتی دیپلم در تمامی رشته ها 4 مرد استان قزوین
شرایط عمومی داوطلبان
1. داشتن تابعیت ایران
2. داشتن كارت پایان خدمت یا معافیت دائم به غیر از معافیت پزشکی
3. داشتن حداكثر 30 سال سن
4. مدت انجام خدمت سربازی به مدت 2 سال به سن اضافه می شود.
5. سابقه اشتغال بکار با پرداخت حق بیمه (بر اساس پرینت سابقه بیمه) به مدّت 3 سال به حداكثر سن اضافه می شود.
6. داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در تمامی رشته ها
7. برخورداری از سلامت كامل روانی، جسمانی و نداشتن نقص عضو
8. ارائه برگ عدم سوء پیشینه کیفری وگواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر در زمان تطبیق مدارک
9. داوطلبان می بایست بومی استان قزوین باشند (سکونت در محل كار الزامی می باشد.) داوطلب بومی به داوطلبی گفته می شود كه
دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
الف) محل تولد و صدور شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضای آزمون یکی باشد.
ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدائی، راهنمایی و متوسطه) را در محل مورد تقاضای آزمون طی كرده باشد.
ج) همسر و فرزندان
كارمندان رسمی و پیمانی دولت، و شاغلین بخش خصوصی، و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته كه سابقه پرداخت 4 سال حق بیمه در شهرستان مورد نظر را داشته باشند.)
د) ارائه اسناد مالکیت یا اجاره مثبته معتبر (اعم از سند، بنچاق، اجاره نامه) محل سکونت خود یا والدین در شهر مورد تقاضای آزمون.
8. ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خهدمت نظام وظیفه داوطلبان و محاسبه سن آنها آخرین روز ثبت نام (1403/07/17) می باشد.
مواد آزمون و ضرایب آن
مواد آزمون بکارگیری نیروی انسانی، تعداد سوالات در هر درس و ضرایب آن مطابق جدول شماره 2 می باشد:
تبصره1 :منابع سوالات عمومی از دروس دبیرستان می باشد.
تبصر3 : سوالات آزمون بصورت تستی می باشد.
تبصره4 : به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق می گیرد.
جدول 2. مواد آزمون کتبی و ضرایب آن

 

نوع سوال تعداد سوال دروس آزمون ضریب
عمومی 15 ادبیات فارسی 1
عمومی 15 معارف اسلامی 1
عمومی 15 زبان انگلیسی عمومی 1
عمومی 15 توانمندی ذهنی 1
عمومی 15 ICDL 1
عمومی 15 تشریفات اداری 1
جمع سوال 90  
نحوه ثبت نام
داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از روز شنبه مورخ 1403/07/07 حداكثر تا سهاعت 24 روز سه شنبه مورخ 1403/07/17 از طریق سایت اینترنتی اقدام به ثبت نام نمایند. 
زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون
1. ارائه كارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت از تاریخ 1403/07/24 لغایت 1403/07/26انجام خواهد پذیرفت.
2. آزمون در روز پنج شنبه مورخ 1403/07/26 برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی كارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
3. ارائه كارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی كاغذ) و كارت شناسایی معتبر هنگام ورود به حوزه الزامیست.
4. به داوطلبان محترم توصیه می شود كه رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی "جدول نیازها"، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملا مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای، عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده آماده نمایند. ضمناً پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت كارت ورود به جلسه آزمون،آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.
5. ثبت نام در ساعات كم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موكول نشود.
توضیحات مهم
1. آزمون مذکور مختص آقایان می باشد.
2. پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد،صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارك مربوط به شرایط مورد ادعا بر عهده داوطلب است.
3. مهلت ارائه اصل مدارك لازم از سوی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت شامل مدرك تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرك نظام وظیفه، به منظور تطبیق مدارك و تكمیل پرونده برای انجام مصاحبه، حداکثر هفت روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.
4. دارندگان مدرك تحصیلی معادل، تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
5. عدم ارائه مدارك توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آن ها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی پذیرفته نخواهد شد.
6. قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده، بلكه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه،گزینش، معاینات پزشكی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصالح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارك در مهلت مقرر، قرارداد مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
7. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال (اعلام) مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و ... محرز شود كه داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت بکارگیری داوطلب، قرارداد كاری وی لغو و یا بالاثر می گردد و كلیه خسارات وارده مطابق ضوابط و مقررات و رویه شركت از داوطلب اخذ خواهد شد.
*جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن (8 - 33239655 - 028) (داخلی 327) شركت آب منطقه ای قزوین صرفا در ساعات اداری تماس حاصل فرمائید.*

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

ثبت نام

دانلود دفترچه شرایط (PDF) 

 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 17 مهر 1403
دریافت کارت آزمون: 24 الی 26 مهر 1403
زمان برگزاری آزمون: 26 مهر 1403


 

ثبت نام

ارسال نظرات